Завантажується...

loading

Як повернути речі, які мені не підійшли?

Покупець має право протягом 14 днів повернути Товар належної якості Продавцеві, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, і отримати повне відшкодування коштів.
Увага! Речі, куплені в інтернет-магазині не можна повернути в офлайн-магазини мережі. 

Як повернути товар?

Для оформлення повернення Товару (розірвання Договору) Покупець:

  • заповнює Заяву на повернення (обов'язково), форма якої була вкладена до Замовлення. Якщо Ви втратили дану форму, Ви можете завантажити її на Веб-сайті Продавця: Заяву на повернення
  • створює Заявку на повернення в особистому кабінеті на сайті. Для цього увійдіть в Особистий кабінет >  Мої замовлення > Номер замовлення > Повернення. 

Зверніть увагу, що заповнення заявки на повернення в особистому кабінеті зменшує терміни опрацювання повернення.

Покупець  має заповнити всі поля Заяви на повернення. Покупець зобов'язаний долучити до Заяви копію фіскального чеку.  
Повернення товару здійснюється через будь-яке відділення Нової Пошти.
Повернення з відділень Нової Пошти забираються двічі на тиждень: у понеділок та четвер.

Адреса для повернення:
ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН ПОВЕРНЕННЯ
м. Вишневе, вул. Залізнична 68, відділення №14
38 067 232 46 78 (номер для повернення)
Код (якщо оператор Нової Пошти запитає код для ідентифікації): 1234567880

Увага! З приводу питань щодо повернення прохання звертатися на гарячу лінію Служби підтримки: 0 800 201 529 (пн-пт 8:00 -18:00, сб-нд вихідний)

Просимо не вказувати: очікування - грошовий переказ / готівку; фіз особу як одержувача; постоплата. Ми не зможемо забрати в такому випадку повернення і зберігання НП в подібній ситуації оплачує клієнт.

Як це працює?
Ми отримуємо речі, які Ви нам надіслали. Аналізуємо, чи відповідають вони умовам повернення. Якщо відповідають - повертаємо Вам кошти. Детальні умови повернення зазначено в Розділі 8 Публічної оферти.
Кошти повертаємо тим же способом, яким Ви здійснили покупку. Тобто, якщо оплатили покупку картою - ми повернемо гроші на карту. Повернення коштів повністю автоматизований процес.
Якщо з карткою, якою Ви здійснювали оплату, щось сталося (Ви її загубили, її було вкрадено або заблоковано), для повернення коштів Вам необхідно зв'язатися з нами - ми Вам допоможемо.  
Якщо Ви здійснили покупку з  оплатою при отриманні - ми повернемо Вам кошти на банківську карту будь-якого банка, оформлену на ваше ім'я. Для цього Вам потрібно буде вказати банківські реквізити Вашого рахунку в банку (IBAN), номер карти та ІПН.

Умови:

  • Якщо Ви повертаєте куплені товари через Нову Пошту, то повернення здійснюватиметься безкоштовно - Вам не потрібно оплачувати послуги кур'єрської служби. 
  • Якщо ж для повернення товарів Ви волієте скористатися послугами іншої кур'єрської служби - Вам необхідно буде оплатити послуги доставки самостійно.
  • Якщо Ви бажаєте повернути товар із замовлення, доставку якого оплатили - вартість доставки у 65 грн. Вам не відшкодовуватиметься. 
  • Повернення/обмін товару є можливим за наступних умов: 
    • збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (наявні оригінальні пломби, ярлики);
    • товар не має слідів зносу чи експлуатації;
    • товар повернуто протягом 14 днів з моменту його доставки;
    • до товару було долучено належно заповнену Заяву на повернення та копію розрахункового документу.
    • товар не належить до переліку товару, який не підлягає поверненню/обміну;
    • Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. поверненню не підлягають такі товари належної якості як натільна та постільна білизна, в тому числі купальні костюми, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби, засоби особистої гігієни та парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки. Детальніше з переліком товарів, що не підлягають обміну/поверненню, можна ознайомитися в розділі Товари, які не підлягають поверненню.
Товари, куплені на lcwaikiki.ua, не можуть бути повернені в магазини. Повернення товарів може бути здійснене лише на склад інтернет-магазину за адресою нижче. 
Адреса для повернення:
ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН ПОВЕРНЕННЯ
м. Вишневе, вул. Залізнична 68, відділення №14
38 067 232 46 78 (номер для повернення)

Код (якщо оператор Нової Пошти запитає код для ідентифікації): 1234567880

Увага! З приводу питань щодо повернення прохання звертатися на гарячу лінію Служби підтримки: 0 800 201 529 (пн -пт 8:00-18:00, сб-нд вихідний)

Просимо НЕ вказувати: очікування - грошовий переказ / готівку; фіз особу як одержувача; постоплата. Ми не зможемо забрати в такому випадку повернення і зберігання НП в подібній ситуації оплачує клієнт.