Як повернути речі, які мені не підійшли?
Покупець має право протягом 14 днів повернути Товар належної якості Продавцеві, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, і отримати повне відшкодування коштів.
Увага! Речі, куплені в інтернет-магазині не можна повернути в офлайн-магазини мережі.
Як повернути товар?
Для оформлення повернення Товару (розірвання Договору) Покупець:
- заповнює Заяву на повернення (обов'язково), форма якої була вкладена до Замовлення. Якщо Ви втратили дану форму, Ви можете завантажити її на Веб-сайті Продавця:
Заяву на повернення
- створює запит на повернення в особистому кабінеті на сайті. Повернення буде виконано за допомогою платіжного сервісу
EasyPay
- Для цього увійдіть в Особистий кабінет > Мої замовлення > Номер замовлення > Повернення > Оберіть товар, що не підійшов і причину повернення
- Внесіть
ІПН (складається з 10 цифр). Далі система Вас перенаправить на сторінку, де потрібно внести дані
банківської карти, на яку Ви бажаєте отримати повернення коштів. Дані введеної картки буде відправлено на верифікацію Вашого банку-емітента картки (в залежності від Вашого банку потрібно буде підтвердити верифікацію у Вашому банківському застосонку, або за допомогою смс-коду).
- Після успішної верифікації Вашої картки – створиться запит на повернення, Ви побачите відповідну зміну статусу Вашого повернення та адресу, куди потрібно відправити товар. Після надходження та опрацювання повернення складом кошти автоматично повернуться на зазначену Вами картку через платіжний сервіс
EasyPay.
-
Зверніть Увагу! Якщо будь-який номер введено
некоректно (номер картки, термін дії або CVV) – система
не дозволить зробити наступний крок і буде повертати до попереднього кроку створення запиту на повернення.
Покупець має заповнити всі поля Заяви на повернення. Покупець зобов'язаний долучити до Заяви копію фіскального чеку.
Повернення товару здійснюється через будь-яке відділення Нової Пошти.
Повернення з відділень Нової Пошти забираються двічі на тиждень: у понеділок та четвер.
Адреса для повернення:
ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН ПОВЕРНЕННЯ
м. Вишневе, вул. Залізнична 68, відділення №14
38 067 232 46 78 (номер для повернення)
Код (якщо оператор Нової Пошти запитає код для ідентифікації): 1234567880
Увага! З приводу питань щодо повернення прохання звертатися на гарячу лінію Служби підтримки:
https://www.lcwaikiki.ua/uk-UA/UA/static/contactpagerouter
Просимо не вказувати: очікування - грошовий переказ / готівку; фіз особу як одержувача; постоплата. Ми не зможемо забрати в такому випадку повернення і зберігання НП в подібній ситуації оплачує клієнт.
Як це працює?
Ми отримуємо речі, які Ви нам надіслали. Аналізуємо, чи відповідають вони умовам повернення. Якщо відповідають - повертаємо Вам кошти. Детальні умови повернення зазначено в Розділі 8 Публічної оферти.
Якщо Ви здійснили покупку з оплатою при отриманні - ми повернемо Вам кошти на банківську карту будь-якого банка України, яку Ви вказали, заповнивши форму онлайн.
Умови:
- Якщо Ви повертаєте куплені товари через Нову Пошту, то повернення здійснюватиметься безкоштовно - Вам не потрібно оплачувати послуги кур'єрської служби.
- Якщо ж для повернення товарів Ви волієте скористатися послугами іншої кур'єрської служби - Вам необхідно буде оплатити послуги доставки самостійно.
- Якщо Ви бажаєте повернути товар із замовлення, доставку якого оплатили - вартість доставки у 65 грн. Вам не відшкодовуватиметься.
Повернення/обмін товару є можливим за наступних умов:
- збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (наявні оригінальні пломби, ярлики);товар не має слідів зносу чи експлуатації;
- товар повернуто протягом 14 днів з моменту його доставки;
- до товару було долучено належно заповнену Заяву на повернення та копію розрахункового документу.
- товар не належить до переліку товару, який не підлягає поверненню/обміну;
- Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. поверненню не підлягають такі товари належної якості як натільна та постільна білизна, в тому числі купальні костюми, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби, засоби особистої гігієни та парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки. Детальніше з переліком товарів, що не підлягають обміну/поверненню, можна ознайомитися в розділі Товари, які не підлягають поверненню.
Товари, куплені на lcwaikiki.ua,
не можуть бути повернені в магазини. Повернення товарів може бути здійснене лише на склад інтернет-магазину за адресою нижче.
Адреса для повернення:
ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН ПОВЕРНЕННЯ
м. Вишневе, вул. Залізнична 68, відділення №14
38 067 232 46 78 (номер для повернення)
Код (якщо оператор Нової Пошти запитає код для ідентифікації):
1234567880
Увага! З приводу питань щодо повернення прохання звертатися на гарячу лінію Служби підтримки:
https://www.lcwaikiki.ua/uk-UA/UA/static/contactpagerouter
Просимо НЕ вказувати: очікування - грошовий переказ / готівку; фіз особу як одержувача; постоплата. Ми не зможемо забрати в такому випадку повернення і зберігання НП в подібній ситуації оплачує клієнт.