Завантажується...
Якщо серед цих заголовків відсутня відповідь на Ваше питання, використайте форму ліворуч для того, щоб написати нам.
Опція оплати карткою тимчасово відсутня на сайті з технічних причин. Її буде повернуто найближчим часом.
Вибираючи даний спосіб оплати, ви можете оплатити покупку готівкою (або карткою представнику кур’єрської компанії) в момент доставки товару.
Зверніть, будь ласка, увагу на наступне:
Якщо ми ще не відправили ваше замовлення, Ви можете відстежити його статус в розділі «Мої замовлення». Якщо ж ми вже його відправили вам, то зрозуміти, де саме зараз посилка, ви можете через сайт кур’єрської служби. Якщо процес доставки занадто затягнувся, клікніть тут і напишіть нам все, що ви про це думаєте разом із номером свого замовлення.
Оберіть посилання «Зареєструватися», яке можна побачити на будь-якій сторінці сайту в правій верхній частині екрана. Після того, як ви вкажете адресу своєї електронної скриньки, вам потрібно буде також вказати номер мобільного телефону, яким ви користуєтеся. На вказаний вами номер буде відправлено код підтвердження, після введена якого ваша реєстрація буде завершена. Якщо хочете отримувати повідомлення про акції, кампанії та різноманітні новинки на сайті, пропонуємо вам заповнити детальну реєстраційну форму.
На будь-якій сторінці нашого сайту у правій верхній частині екрана натисніть на лінк «Увійти», потім – перейдіть за посиланням «Я забув свій пароль». Вам потрібно буде ввести адресу електронної пошти, яку ви використали, коли реєструвалися на сайті, і натиснути кнопку «Відправити». На цю адресу буде відправлено листа, в якому ми пояснимо, як вказати новий пароль для входу на сайт
Увійдіть на сайт як зареєстрований користувач. На будь-якій сторінці у правій верхній частині екрана натисніть на своє ім'я і перейдіть за лінком «Мої персональні дані». Після того, як ви натиснете на поле «Змінити», ви зможете оновити будь-які дані свого профілю. Якщо ви заповнили детальну форму активації, то можете змінити дані, які в ній вказали, в розділі «Інші дані».
Увійдіть на сайт як зареєстрований користувач, у правій верхній частині екрана натисніть на своє ім’я і оберіть посилання «Мої замовлення». Скасувати свої замовлення ви можете лише тоді, коли їх статус «Підтверджено» або «Підготовлюється»
Якщо Ви хочете скасувати замовлення, яке знаходиться у статусі «Підготовлюється» - Ви можете скасувати замовлення у Вашому обліковому записі на сайті або звернувшись на гарячу лінію:http://www.lcwaikiki.ua/uk-UA/UA/static/contactpagerouter
Після того, як ви увійдете на сайт як зареєстрований користувач, у правій верхній частині екрана натисніть на своє ім'я і оберіть посилання «Мої замовлення». Тут переходьте за посиланням ""Відстеження доставки"" і дізнавайтеся, де саме зараз ваше замовлення.
Якщо ж ви зробили замовлення без реєстрації, ви також можете відстежувати статус замовлення, якщо натиснете у правій верхній частині екрана на посилання ""Відстеження замовлення"".
Після того, як ви увійдете на сайт як зареєстрований користувач, у правій верхній частині екрана натисніть на своє ім'я і оберіть посилання «Мої замовлення». Ви можете змінити адресу тільки тоді, коли ваше замовлення має статус «Підтверджено» або «Готується до відправлення»
Після того як ми отримаємо Ваше поверенення на наш склад, повернення має пройти процедуру приймання.
Зверніть увагу, що статус доставки Вашого повернення в кабінеті Нової Пошти не враховує час проходження процедури приймання та експертизи.
Після завершення процедури приймання Вам буде повернено грошові кошти на банківську картку будь-якого банку України, який Ви зазначили при заповненні форми для повернення в особистому кабінеті. Термін зарахування коштів залежить від банка-емітента, який випустив Вашу карту.
Коли повернення грошових коштів буде здійснено Ви отримаєте повідомлення на Вашу електронну пошту. Також зміниться статус повернення у Вашому особистому кабінеті на сайті.
Термін повернення грошових коштів складає не більш ніж 30 днів.
Увага! Якщо при відправці товару, який Ви повернули на склад, Ви не долучили всі необхідні для повернення документи ((заява на повернення (заповнена та підписана Вами та фіскальний чек про придбання товару)), термін поверення грошових коштів подовжується на час, необхідний для отримання даних документів.
Якщо Ви отримали товар, з антикрадіжною кліпсою, приносимо вибачення за таку ситуацію.
Зверніть увагу - самостійно знімати кліпсу не можна! Це може призвести до травмування, а також забруднення товару речовиною, що знаходиться всередині кліпси.
Прохання звернутися до нашого контакт-центру та повідомити про це. Для зняття кліпси ми можемо Вам запропонувати:
- Допомогти зняти кліпсу в будь-якому нашому магазині. Ми заздалегідь попередимо наш персонал, після Вашого звернення із зазначенням магазину.
- Якщо Вам не зручно їхати в магазин - Ви можете надіслати товар на наш склад (адреса та деталі для відправки зазначено у бланку Заяви на повернення та на сайті у розділі Повернення). Доставку Новою Поштою в обидва боки сплачуємо ми.
Покупець має право протягом 14 днів повернути Товар належної якості Продавцеві, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, і отримати повне відшкодування коштів.
Увага! Речі, куплені в інтернет-магазині не можна повернути в офлайн-магазини мережі.
Як повернути товар?
Для оформлення повернення Товару (розірвання Договору) Покупець:
Покупець має заповнити всі поля Заяви на повернення. Покупець зобов'язаний долучити до Заяви копію фіскального чеку.
Повернення товару здійснюється через будь-яке відділення Нової Пошти.
Повернення з відділень Нової Пошти забираються двічі на тиждень: у понеділок та четвер.
Адреса для повернення:
ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН ПОВЕРНЕННЯ
м. Вишневе, вул. Залізнична 68, відділення №14
38 067 232 46 78 (номер для повернення)
Код (якщо оператор Нової Пошти запитає код для ідентифікації): 1234567880
Просимо не вказувати: очікування - грошовий переказ / готівку; фіз особу як одержувача; постоплата. Ми не зможемо забрати в такому випадку повернення і зберігання НП в подібній ситуації оплачує клієнт.
Як це працює?
Ми отримуємо речі, які Ви нам надіслали. Аналізуємо, чи відповідають вони умовам повернення. Якщо відповідають - повертаємо Вам кошти. Детальні умови повернення зазначено в Розділі 8 Публічної оферти.
Якщо Ви здійснили покупку з оплатою при отриманні - ми повернемо Вам кошти на банківську карту будь-якого банка України, яку Ви вказали, заповнивши форму онлайн.
Умови: